Reklamace a výměna zboží
Vše spolu vyřešíme
Něco není v pořádku?
To mě mrzí, ale spolu to vyřešíme :)
Pokud Vám kousek nevyhovuje, máte po obdržení své objednávky 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů.
Nevyhovuje vám délka náhrdelníku? Ráda vám velikost vyměním zdarma, vy si zaplatítejen poštovné! Napište mi a domluvíme se, jak přesně postupovat.
V případě reklamace mi, prosím, napište na e-mail: studio@studimo.cz. Spolu se na to podíváme a najdeme nejlepší řešení k vaší spokojenosti.
Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.
Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.
V případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučuji šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat.